deryalı günler,derya baykal,takımlar,peçetilik,çeyiz takımı,örgü,yemek tarifleri,resimleri,videoları,el işi,kazak,bolero,hırka,dantel,oya,örnekleri,şal,modelleri,örnekleri,yapılışı

8 Ocak 2009 Perşembe

ahsap boyama

ahşap boyamaahşap boyama
ahşap boyama
ahşap boyama
ahşap boyama
ahşap boyama

Deryalı Günler, Derya baykal derya gibiden herkese merhaba. Bu yazımızda şuanda program devam ederken yazıyor web sorumlusu arkadaşımız.
Bu başlıkta birkaç özgün ahşap boyama yapmak la ilgili resimleri paylaşıyoruz. Derya baykal sehpa,tablo,sandık ahşap boyaması resimleri var. Yine Derya baykal sizlerin yoğun isteklerini kıramadı yani dikiş makinesi olayından bahsediyorum. Birkaç talihli seyircimiz bu başlık altından yorum yazarak isimlerini ulaşmak için gereken adresleri versinler. 30 izleyicimize mini dikiş makinesi ücretsiz hediye edeceğim. Bu başlık altından bekliyoruz isim soyisim vb bilgilerinizi ve websitesi olan hanımlar lütfen bize destek için bloglarınıza, sitelerinize sayfamızın en altında bulunan sitemizi desteklemek için gereken kodları sitenizin bir yerine kopyalıp yapıştırın teşekkürler deryalı günler

2 yorum:

ebru dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ebru dedi ki...

merhabalar ben programınızı çok beğenerek izliyorum yeni yılda da başarılarınızın ve çalışmalarınızın daimi olmasını diliyorum sizden ricam kuzenim için mümkünse bir mini dikiş makinesi istiyorum
ilginize şimdiden tşk ediyorum sevgi ve saygılarımla