deryalı günler,derya baykal,takımlar,peçetilik,çeyiz takımı,örgü,yemek tarifleri,resimleri,videoları,el işi,kazak,bolero,hırka,dantel,oya,örnekleri,şal,modelleri,örnekleri,yapılışı

5 Ocak 2009 Pazartesi

5 ocak 2009 yayin akisi tv programlari

Deryali Günler den selamlar. Bugün 5 ocak 2009 pazartesi. çok güzel birşey oldu ilk bununla başlamak istedim. Show tvnin doktorlarının elası ve başhekimi diziye geri döndü. Bu kesinlikle eğer anormal bir değişim olmazsa yani senaryoda kötü yazılmamışsa doktorların tekrar şahlanacağı anlamına geliyor. Doktorlarda ortalık karışıyor. Çünkü levent evlendi dizide gerçek adı naz elmas olan kişi ile. Şimdi de elanın gelmesi çok büyük şoklara sebep olacak. Bugün benimde en çok merak ettiğim ve tavsiye ettiğim saat 20.00 de Doktorlar. Önceki yazımlarında birinde bu yazıda doktorlar dizisini yerden yere vurdum eli maşalı olarak. haklı olduğuma da inanıyorum eski yazımda çünkü o verdiğim linkten de bakabileceğiniz gibi eski oyuncuların gelmemesini eleştiriyordum böyle giderse doktorlar bitecekti reytinglerin azalması yönünden diyordum. Şimdi düzeldi inşallah doktorlar dizisi izleyip göreceğiz... Kanal d nin yayın akışını yazmak bile istemiyorum aslında çünkü saat 20.00 de arka sokaklar, 22.00 da aşk-ı memnunun eski bölümlerinin tekrarı var tam bir "rezalet". Ne oldu diye eleştirdim kanal dyi sanırım küresel kriz dizi bütçelerinide doğan grubunu da etkiledi. Biraz haketti diye düşünüyorum. Çünkü ne zaman haberlerini izlesem ana haber bülteninden bahsediyorum hep olumsuz : "yok küresel kriz şöyle etkiledi, satışlar balta gibi durdu, abd batacak durum çok kötü" gibi insanların alışveriş yapmalarını engelleyen haberler yaptıkça ( tabii ki tasarrufa kızmıyorum eleştirmiyorum eleştirdiğim şey parası olanları da tedirgin edip onlarda alışveriş yapmayığında esnaf ekonomosi zinciri dediğim olaydan ekonomi iyece etkileniyor) . show tvde 22.45 de yemekteyiz tekrarı var. atvde 20.00 da elveda rumeli ve 22.00 da adanalı var. star tvde saat 20.00 da Sonbahar yeni bölümü ve saat 22.00 da güldünya adlı çok önceden beri starın tvde fragmanlarını döndürdüğü dizinin ilk bölümü yayınlanacak.

Hiç yorum yok: