deryalı günler,derya baykal,takımlar,peçetilik,çeyiz takımı,örgü,yemek tarifleri,resimleri,videoları,el işi,kazak,bolero,hırka,dantel,oya,örnekleri,şal,modelleri,örnekleri,yapılışı

7 Ocak 2009 Çarşamba

7 ocak 2009 yayin akisi ve tv programlari

Deryalı Günler 'den herkese merhaba. Bugün 7 ocak 2009 çarşamba günü yayın akışı ve tvde bugün hakkında sizlere bilgiler vereceğim. Eleştirdiğim programları ve tavsiye ettiklerimi de sizlerle paylaşacağım. 7 ocak 2009 kanal d yayın akışı şöyle : Aslında normalde bugün herkesin de bildiği ve sevdiği Yaprak Dökümü olması gerekiyordu. Ama kanal d yönetimi sebebini çözemediğimiz bir nedenle bu saçma yayın akışına geçmişler. Saat 20.00 de Arka Sokaklar eski bölümlerden birinin tekrarı ardından saat 22.00 da aşk-ı memnu dizisi var. 7 ocak 2009 reyting raporları nda da kanal dnin eskisi gibi olmayacağı ve reytinglerinin düşeceği ve nitekim düştüğü de bir gerçek. 7 ocak 2009 star tv yayın akışı na göre saat 20.15 da Güldünya isimli yeni dizinin ilk bölümünün tekrarı var. Sonra saat 22.00 de dün izlediğim ve çok da beğendiğim Papatyam dizisinin ilk bölüm tekrarı var. Diziyi ben çok beğendim. Zaten 6 ocak 2009 salı günü reyting raporları nda da ilk üçe girmesi bunu ispatladı. Dün izlememiş olanlar bugün izlemeliler Derya baykal tavsiye ediyor. 7 ocak 2009 atv yayın akışı nda ise saat 20.00 da Avrupa Yakası en son yayınlanan bölümün tekrarı var atvde şaşırmış. Ondan sonra saat 23.20 de yine atv de özel hat isimli magazin programı var. 7 ocak 2009 show tv yayın akışı ise saat 20.00 da yemekteyiz in öğlenki tekrarı var. saat 23.15 da da doktorlar dizisi tekrarı var. Bu arada ela nın diziye tekrar dönmesi tüm seyircileri ve doktorlar reyting ölçümcülerini de sevindirdi :D

8 yorum:

selma dedi ki...

derya abla dıkıs makınanızın bırını bana yollarmısın üç çocuk annesıyım 20 aylık 9 aylık ve 6 yasında bır kızım var arada bı dıkıs yapmama gerekıyor kıyafetlerıne devamlı yenı alamıyorum lütfen rıca edıyorum bırını bana yolla olmazsada canın sağolsun ıyı yayınlar dılıyorum

ergül dedi ki...

derya ablacım dünkü askılı eldiven için çekiliş yapacaktınız bende yiğenim için istiyorum lütfen burası çok soğuk kolay gelsin ergül kolay kastamonu

ergül dedi ki...

derya hanımcım o küçük şirin dikiş makinalarından bende rica ediyorum çok tatlılar

eda dedi ki...

derya abla ben nişanlıyım çeyizim için dikiş makinasından istiyorum gönderirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler:))

Ekol Hoca dedi ki...

arkadaşlar size ulaşabileceğimiz adresleri vermemişsiniz :D

Ekol Hoca dedi ki...

7 ocak 2009 kanalların yayın akışlarına tepki yorumlarınızı bekliyoruz

Unknown dedi ki...

derya abla bende dikis makinesi istiyorum anneme hediye etmek için.bu onu çok sevindirecek lütfenn.

ecesu dedi ki...

merhabalar ben çorum ugurludagdan derya 1 yaşında bi kızım var sürekli izleyicinizim makinanıza talibim aslında makinadan daha çok bügün[8 ocak]sibel hanımın yaptıgı çocuk şapkasını gönderebilirseniz sevinirim çok teşekürler bu arada burdan msj bırakabilecegimi yeni buldum tüm ekibe sevgiler derya